(Oslo, 26. mai) Suksessen fortsetter for Nico & Vinz. Deres låt «Fresh Idea» er plukket ut til å fronte den nye, internasjonale kampanjen til NESTEA. Låten lanseres i 34 land.

Når NESTEA lanserer sin internasjonale storkampanje «Taste of freedom» er det Oslo-guttene Nico Sereba og Vincent Dery i Nico & Vinz som har laget musikken. Låten heter «Fresh Idea», og har et avslappet, lett og lekent uttrykk. Den passer dermed godt til NESTEA sin oppfordring om å ta en pause fra hverdagens stress.

Perfekt kjemi mellom band og merkevare

nico-vinzDen internasjonale ledelsen i NESTEA er godt fornøyd med samarbeidet med den norske popgruppen, ifølge Brand Director Marcos De La Torre.

– Kampanjen «Taste of Freedom» fokuserer på at man kan ta seg et øyeblikk, legge igjen stresset, og rett og slett fokusere på alt som er bra i livet. Samarbeidet mellom NESTEA og Nico & Vinz er en perfekt match mellom artist og merkevare. Budskapet vi sammen kommuniserer er sterkt: Vi lever i en tid som er vanskelig for mange, så la oss hjelpe hverandre med å fokusere på alt som gjør livet fantastisk, sier De La Torre.

Line Sjøthun er ansvarlig for NESTEA i Norge. Hun er glad for at det er norske artister som nå blir en del av merkevarens satsing fremover.

– Dette synes vi er kjempemorsomt. For oss som nordmenn er det artig å se at «våre» artister plukkes ut til å samarbeide med selskapet vi er en del av, sier Sjøthun.

Frihet definerer musikken

Også gutta i Nico & Vinz er fornøyde med resultatet.

– Vi er glade for å være med på laget til NESTEA som en del av denne internasjonale kampanjen, og kan nesten ikke tro reisen vi har vært med på. Det er nettopp frihet som definerer musikken vår, så matchen med denne kampanjen er perfekt, sier Nico.

Vincent følger opp:

– Det mangfoldet vi representerer er en stor del av oss, og reflekteres i musikken vi lager. Vi er derfor spente og glade for at en stor merkevare som NESTEA vil være med og spre musikken vår ut til verden, sier Vincent.

Rating: 1.0. From 1 vote.
Please wait...